فعالیت نهضت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی از رییس جمهوری

محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام‌الاختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های مردم به سفرهای استانی رئیس‌جمهوری و هیأت دولت محدود نمی‌شود و در قالب نهضت پاسخگویی در طول سال ادامه دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حسینی افزود: راه‌اندازی میزهای ارتباطات مردمی، تعامل بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان می‌تواند باعث کارآمدی یک سازمان در جامعه شود و ارتباط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مردم استان بوشهر ستودنی است.

او افزود: ارتباط همکاران با مردم به‌صورت مستمر در قالب نهضت پاسخگویی در مساجد و مصلاهای نمازجمعه برقرار است و تنها به سفر ریاست محترم جمهور ختم نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کار با اشاره به ضرورت رفع مشکل بیکاری بیان کرد: اشتغال یک فرد به ازدواج، تشکیل خانواده و رفع آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند و این موضوع برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای اهمیت است.

او ادامه داد: قول رئیس‌جمهور درباره ایجاد یک میلیون شغل محقق شده است و تا آخر سال‌جاری تعداد افراد شاغل نیز افزایش می‌یابد.

همزمان با دور دوم سفر استانی ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم به بوشهر، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مردم این استان برپا شده است.

کد خبر: 58170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =