سامانه‌های خدمات غیرحضوری باید بروزرسانی شوند

یک کارفرمای برتر اداره کل غرب تأمین اجتماعی با اشاره به ضرورت بروزرسانی سامانه‌های ارائه خدمات غیرحضوری گفت: در سامانه‌های در دسترس تأمین اجتماعی اگر امکان صدور و دریافت‌آنلاین فیش پرداخت حق بیمه ماهانه و یا گزارش ریز لیست افراد کارگاه‌ها فراهم شود از برخی مراجعات غیرحضوری به شعب کاسته می‌شود.

حافظ کبریت‎چی، کارفرمای شرکت هانی پخت در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: خوش‌حسابی در پرداخت تعهدات بیمه‌ای شرکت ما را در جایگاه کارفرمایان و کارآفرینان برتر از سوی تأمین اجتماعی قرار داده است.

او با اشاره به آمار بالای نیروی انسانی مشغول فعالیت در شرکت هانی پخت اضافه کرد: افراد به محض ورود به مجموعه، بیمه می‌شوند و به دنبال آن شرکت خود را به پرداخت به موقع و منظم حق بیمه آنها متعهد می‌داند و برگزاری مراسم تقدیر از سوی تأمین اجتماعی نشان می‌دهد که خوش‌حسابی و تعهد کارفرمایان دیده می‌شود و این مساله امیدبخش و دلگرم‌کننده است.

این‌ کارآفرین‌ برتر توسعه ارایه‌ خدمات غیرحضوری را در پیشرانی سازمان تأمین اجتماعی در تحقق دولت‌ الکترونیک موثر دانست ‌و افزود: اگرچه سازمان‌تأمین اجتماعی از سال‌های خیلی دور گذشته این شیوه ارائه خدمت را آغاز کرده و خوشبختانه در سال‌های اخیر و به ویژه با شیوع کرونا این نوع ارائه خدمت ارتقاء و توسعه داده شد.

کبریت‌چی تاکیدکرد: این اقدام تأثیر چشمگیری در سرعت ارائه خدمات و کاهش اتلاف‌وقت و انرژی بیمه‌شدگان و کارفرمایان داشته است.

کارفرمای شرکت هانی پخت در آیین تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان ادارات کل غرب و شرق سازمان تأمین اجتماعی اول اسفندماه سال جاری تقدیر شد.

کد خبر: 58171

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =