آغاز عملیات اجرایی مقدماتی پروژه پتروالفین فن‌آوران

پتروالفین فن‌آوران طرح توسعه شرکت پتروشیمی فن‌آوران است که، با هدف خلق ارزش افزوده از طریق کاهش خام‌فروشی و رویکرد توسعه محور به زنجیره پایین دست متانول، زیرساخت‌های توسعه پایدار را محقق می‌سازد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستارسانه، پتروالفین فن‌آوران طرح توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران در گروه سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) از هلدینگ‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است که با هدف خلق ارزش افزوده از طریق کاهش خام فروشی و رویکرد توسعه محور به زنجیره پایین دست متانول، زیرساخت‌های توسعه پایدار از جمله اشتغال‌زایی، خلق ارزش برای ذی‌نفعان، توسعه بازارهای هدف و تنوع بخشی به محصولات را در کنار افزایش قدرت انعطاف‌پذیری و رقابت صنعت متانول کشور در بازارهای بین‌المللی به خوبی محقق می‌سازد.

فاز مقدماتی طرح پتروالفین فن‌آوران وارد مرحله عملیاتی شد. کامران کوهی، مدیرعامل پتروالفین فن‌آوران در این‌باره گفت: در این مرحله امور مقدماتی پروژه به اجرا در خواهد آمد که در این ارتباط، پس از طی تشریفات قانونی انتخاب پیمانکاران و عقد تفاهم نامه مربوطه که در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل کیش در بهمن ماه سال جاری به امضاء طرف‌های توافق رسید، تجهیز کارگاه توسط پیمانکاران منتخب انجام شد و فاز مقدماتی پروژه وارد مرحله عملیاتی شد.

قرار است طی این مرحله از پروژه، فازهای شمع کوبی، تحکیم بستر و همچنین ساخت دو مخزن ذخیره سازی متانول به انجام برسد و به دنبال آن مراحل بعدی طرح شامل ساخت واحدهای تولیدی بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به ترتیب در دستور کار قرار خواهند گرفت.

پتروالفین فن‌آوران طرح توسعه شرکت پتروشیمی فن آوران در گروه سرمایه‌گذاری نفت وگاز وپتروشیمی تامین(تاپیکو) از هلدینگ‌های زیر موجوعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است که با هدف خلق ارزش افزوده از طریق کاهش خام فروش و رویکرد توسعه محور به زنجیره پایین دست متانول، زیرساخت‌های توسعه پایدار از جمله اشتغال‌زایی، خلق ارزش برای ذی‌نفعان، توسعه بازارهای هدف و تنوع بخشی به محصولات را در کنار افزایش قدرت انعطاف‌پذیری و رقابت صنعت متانول کشور در بازارهای بین‌المللی به خوبی محقق می‌سازد.

کد خبر: 58235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =