راهکار کنترل شرایط بازنشستگی سخت و زیان‌آور ارائه شود

حسن آقاجانی، کارفرمای برتر سازمان تامین‌اجتماعی از استان قم گفت : اشتغال و بازنشستگی سخت و زیان آور با توجه به آسیب های فراوان به منابع تامین اجتماعی، نیازمند ارائه راهکارهایی برای کنترل است.، کارفرمای برتر سازمان تامین‌اجتماعی از استان قم گفت : اشتغال و بازنشستگی سخت و زیان آور با توجه به آسیب های فراوان به منابع تامین اجتماعی، نیازمند ارائه راهکارهایی برای کنترل است.

به گزارش آتیه آنلاین، آقاجانی امروز دوشنبه، 15 اسفند در جریان مراسم تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان سال 1401 برتر بیان کرد: یکی از مسائل و چالش های کارفرمایان در ارتباط با کارهای سخت و زیان آور است.
او ادامه داد: این مسئله منابع سازمان تامین اجتماعی را در آینده نزدیک با چالش و خطر مواجه خواهد کرد.
آقاجانی اضافه کرد:موضوع دیگر مرتبط با جرایم پرداخت های کارگاه ها است. اجرای دوباره بخشودگی جرایم بیمه ای کارگاه های تحت پوشش تامین اجتماعی، خواسته جامعه کارفرمایی است.
این کارفرمای نمونه سال جاری گفت: با استفاده از قوانین حمایتی باید اشتغال موجود در کارگاه ها را حفظ کرد.
وی همچنین بیان کرد: آمادگی برگزاری اولین میزگرد را در استان قم برای حمایت از تولید با مشارکت سازمان تامین اجتناعی داریم.
در ادامه اضافه کرد :امیدواریم اشتغال و تولید به عنوان چرخ اقتصاد، با حمایت های گسترده دولت، سازمان تامین اجتناعی در حوزه قانون و نهادهای متولی و مرتبط با کسب و کار شکوفایی لازم را داشته باشد.
مراسم تجلیل از کارفرمایان برتر ملی سال 1401 امر با حضور وزرای صمت، کار، مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان تامین اجتماعی و کارفرمایان برتر امروز در مجموعه تلاش وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 58332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =