شورای عالی تامین اجتماعی احیا شود

محمدرضا برکتین، مدیرعامل شرکت تامکار، مدیرعامل شرکت تامکار گفت: سازمان تامین اجتماعی به اندازه ای دارای اهمیت است که شورای عالی تامین اجتماعی را به عنوان پشتوانه داشته باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، برکتین امروز در مراسم تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان برتر ملی سال ۱۴۰۱ بیان کرد: اعمال ۲ سال پایانی کار و بیمه پردازی افراد به عنوان ملاک آسیب های بسیاری به سازمان تأمین اجتماعی وارد می‌کند.
این کارفرمای برتر اضافه کرد : ارائه خدمات درمانی باید متناسب با میزان بیمه پردازی افراد خواهد بود و این رویه نیازمند اصلاح است.

برکتین افزود: ملاک سرویس دهی سازمان تامین اجتماعی باید ارتباط مستقیم با میزان حق بیمه پرداختی به این سازمان است.

وی در ادامه آیین امروز تاکید کرد: از امکانات کامپیوتری و هوشمندسازی بیشتر باید در راستا تامین منافع شرکای اجتماعی سازمان تامین‌اجتماعی بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت تامکار گفت: با توجه به استقبال کارفرمایان از طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای، اجرای دوباره آن در رشد تعامل این بخش از شرکای سازمان تأمین اجتماعی موثر خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: رتبه‌بندی کارفرمایان موضوعی است که از طرف سازمان تامین‌اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد. با توجه به مسائل و مشکلات حوزه بیمه بیکاری، ضرورت اصلاح قوانین و مقررات در این بخش دیده می‌ شود.

کد خبر: 58333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =