تحقیق و تفحص شستا دستاورد ارزنده‌ای برای بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: تیم تحقیق و تفحص در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های مردمی در مجموعه اقتصادی شستا مستقر شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، میرهاشم موسوی درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) گفت : مطابق با قانون، بررسی‌های مربوط به این طرح که باید از سال ۱۳۹۲ انجام می‌شد و به طور کلی مربوط به دولت گذشته است، آغاز و تیم تحقیق و تفحص نیز در سازمان تأمین‌اجتماعی و مجموعه اقتصادی شستا مستقر شده است.

وی با تاکید بر همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه ادامه داد: همه مدارک و مستندات در اختیار تیم استقرار یافته، قرار دارد تا ضمن بررسی و تحقیق و تفحص در حوزه‌های مختلف تأمین‌اجتماعی به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شود.

موسوی افزود: بررسی، شفافیت و مواجهه با کژکارکردی‌های یک سیستم به ویژه در حوزه اقتصاد سبب پاکسازی مجموعه، حفظ ارزش دارایی‌ها و نیز استفاده از ظرفیت موجود به شکل تخصصی و حرفه‌ای است که گاهی ممکن است مورد تعرض قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد: این بررسی‌ها همچنین باعث می‌شود جایگاه اصلی حوزه اقتصاد که باید به صورت تخصصی مدیریت شود، احیاء شده و این امر بی‌تردید دستاورد ارزنده‌ای برای بیمه‌شدگان، اموال و دارایی‌های تأمین‌اجتماعی قلمداد می‌شود.

کد خبر: 58374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =