هویت ماموریتی تامین‌اجتماعی مبتنی بر عدالت است

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: هویت ماموریتی سازمان تامین‌اجتماعی مبتنی بر عدالت است و بر اساس ضرورت حکمرانی تامین اجتماعی، دال مرکزی حرکت تحولی ما باید براساس عدالت باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، موسوی امروز 20 اسفند در همایش مدیران سازمان تامین‌اجتماعی اضافه کرد: ضرورت نشست مدیران سازمان تامین‌اجتماعی ناظر به ماموریت‌های مهمی است که با توجه به شرایط مدیریت کلان سازمانی در ستاد و استان‌ها ضرورت انکارناپذیری است.

او ادامه داد: برای همگرایی و همفکری بیشتر و ارائه خدمات درست‌تر و بدون اشکال به جامعه تحت پوشش نشست‌ها و همایش‌های مختلف برگزار می‌شود.

مدیرعامل تامین اجتماعی افزود: در سازمان تامین‌اجتماعی اسناد بالادستی قابل دسترس فراهم است و اخیرا هم سیاست‌های ابلاغی حوزه تامین اجتماعی توسط ر هبر انقلاب به همه ما ابلاغ شد.

موسوی در ادامه تاکید کرد: درک ضمنی مدیران در حوزه راهبری تامین اجتماعی ایجاد شده و دلیل این مدعا سند راهبردی تدوین شده در سازمان است. این سند مسیر اصلی حرکت را در بخش‌های مختلف مشخص کرده است.

وی اضافه کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم با شعارهای تحول، عدالت و اعتماد کار را آغاز کردیم و همچنان با هوشمندی کامل باید نگاه تحولی خود را داشته باشیم.

موسوی افزود: ما در کنار برنامه سنواتی نگاه تحولی را در تامین اجتماعی دنبال می‌کنیم. سازمان تحولی باید سازمانی چالاک باشد و به اقتضا شرایط نگهداری از وضعیت موجود و توسعه را محقق کند.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: امینت ناشی از عدالت آسایش ایجاد می‌کند. در حوزه نگاه سلبی در حوزه امنیت آنجایی است که ما بر چالش‌ها غلبه پیدا کنیم. در نگاه امنیت ایجابی اگر ما در کنار تهدیدات بر فرصت‌ها بیش از پیش توجه داشته باشیم، تولید رضایت اتفاق خواهد افتاد. این وجه تمایز بسیار مهم است که ما چگونه دستاوردهای سازمان را تبدیل به رضایت کنیم.

وی ادامه داد: موانع ایجاد رضایتمندی را باید در نشست‌های مدیران و دیگر همایش‌های مهم سازمانی پیدا کنیم. در کنار راهبردهای هشت گانه سازمان، برنامه‌های عملیاتی را در کنار برنامه سنواتی تامین اجتماعی تهیه شده است. راهبردهای هشت گانه منجر به شکل گیری اولویت راهبردی در تامین اجتماعی شده است. یکی از موضوعات مهم در حوزه پایداری منابع، بخش اقتصادی و سرمایه گذاری تامین اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی همچنین بیان کرد: برای توسعه خدمات تأمین اجتماعی، راهی جز هوشمندسازی خدمات و استفاده از فناوری در این حوزه نداریم. کاهش مداخلات انسانی را در این حوزه باید مدنظر قرار دهیم.

موسوی با اشاره به اینکه حل برخی چالش‌های بزرگ را در این همایش با شاخص‌های کمی و کیفی دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: به حداقل رساندن و حذف مداخلات انسانی باید در راستای خدمات بیمه‌ای همواره مورد توجه باشد. ایجاد الگوی یکپارچگی بین بیمه، مالیات و نظام بانکی مزایای فراوانی خواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه سال آینده 114 هزار میلیارد تومان از بودجه به بخش درمان تامین اجتماعی اختصاص خواهد داشت، گفت: در مجموعه شستا 45 درصد سود تجمیعی را شاهد هستیم. مردم امروز به خدمات سازمان تامین‌اجتماعی نیاز دارند. در قبال مسئولیت بای تا پای جان برای مردم تلاش کنیم.

موسوی ادامه داد:همگرایی و مشارکت حداکثری در همه بخش‌ها باید محصول همایش مدریان سازمانی باشد. همچنین نوآوری، خلاقیت و دانش بنیانی باید بخشی از دستاوردهای جمع‌های مدیران باشد. همصدایی ها باید به دنبال برگزاری این نشست توسعه پیدا کند.

او اضافه کرد : آسیب‌شناسی و ارائه راهکار خروج از آسیب باید از دیگر دستاوردهای نشست ها و همایش مدیران باشد.

همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی با شعار تحول، عدالت؛ تامین اجتماعی تراز انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی، مدیران کل بیمه‌ و درمان سازمان تامین‌اجتماعی برگزار شد.

کد خبر: 58375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =