طرح صریح مسائل، بستر حل مشکلات است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پنل تخصصی همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی بر ضرورت عمق بخشی ارایه خدمات درمانی و برنامه ریزی برای ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، مهدی اسلامی با تاکید بر لزوم طرح شفاف مسایل از سوی مدیران استان‌ها گفت: اگر با صراحت و شفافیت مسائل مطرح شود قطعا بستر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات هموارتر می‌شود.

اسلامی با اشاره به رشد ۳۴.۵ درصدی بودجه درمان سازمان در سال ۱۴۰۲ ادامه داد: این میزان از رشد بی‌سابقه بودجه‌ای، جای خرسندی دارد و باید با تفکر و هم‌اندیشی برای هزینه‌کرد آنها برنامه‌ریزی شود.

او افزود: خوشبختانه مصوبه استخدام پزشکان به هیات امنا تقدیم شده و همچنین تعریف ابتدایی در زمینه یکسان‌سازی تعرفه‌ها صورت گرفته است.

اسلامی اضافه کرد: اگرچه تکمیل و اجرای پروژه‌ها اقدام خوبی است اما عمق تعهدات و کیفیت خدمات باید ارتقا داده شود.

او جذب پزشکان متخصصان را در ارائه خدمات با کیفیت کوثر دانست و افزود: هرچقدر بتوانیم ماندگاری پزشکان را بالا ببریم امکان ارائه خدمات با کیفیت و تقویت درمان مستقیم محقق می‌شود.

در این همایش همچنین احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ضرورت پیاده‌سازی راهبردهای هشتگانه مورد تاکید مدیر عامل سازمان گفت: همایش‌های سراسری در سال‌های گذشته به دلیل کرونا برگزار نشده و خوشبختانه امسال از چند ماه گذشته برای برگزاری این همایش نظرسنجی و همفکری صورت گرفت.

او ادامه داد: سازمان تلاش دارد که با همکاری نیروهای صف که خط مقدم ارایه خدمات هستند در راستای تلاش برای ایجاد تحول ، عدالت و اعتماد گام بردارند.

وی با تاکید بر تجدید دیدار و گفت و گوی رو در روی مدیران استانی به عنوان یکی از اهداف این همایش افزود: اگرچه دیدارهایی در سفرهای استانی بوده اما این همایش فرصت مغتنمی برای همفکری و تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر است .

همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی امروز و فردا ( ۲۰ و ۲۱ اسفند) در سالن نگین غرب تامین اجتماعی برگزار می‌شود.

کد خبر: 58382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =