استراتژی‌های سازمان در زمینه تعرفه‌های خدمات درمانی باید شفاف تدوین شود  

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران در پنل تخصصی همایش سراسری مدیران تامین اجتماعی گفت: استراتژی های سازمان در زمینه تعرفه های خدمات درمانی باید شفاف تدوین شود.  

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین , بابک عدلی با اشاره به نامناسب بودن تعرفه‌های پرداختی به پزشکان ارائه‌دهنده خدمات درمانی گفت: با عنایت به افزایش قیمت تمام‌شده و تورم، باید تعرفه‌های دولتی به پزشکان اصلاح و تغییر کند.

عدلی با بیان به تفاوت چشمگیر در نظام پرداخت‌ها ، افزود: پرداختی‌ها بین مراکز دانشگاهی و ملکی بسیار زیاد است و باید نظام پرداخت اصلاح شود تا بیماران به مراکز خصوصی نقل مکان نکنند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران همچنین بر ضرورت اعمال اصلاحاتی در زمینه نظام پرداخت رادیولوژیست ها و پاتولوژیست دندان پزشکان تاکید کرد .

وی در بیان راهکارهای رفع چالش‌های حوزه درمان گفت: شرایط استخدام پیمانی پزشکان از ۶ سال به ۲ سال کار قراردادی یکی از راهکارهاست .

عدلی عقد قرارداد مراکز ملکی با بیمه تکمیلی را یکی دیگر از راهکارهای مهم خواند و افزود : این موضوع به جلب رضایت بیشتر بیمه شدگان کمک می کند و اگر عنوان کارشناس به دکترای حرفه‌ای در حکم کارگزینی پزشکان تغییر کند در ماندگاری پزشکان نیز بی‌تأثیر نخواهد بود.

کد خبر: 58398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =