ارائه خدمات درمانی به ۱۵۰ بیمار بیمارستان تازه تاسیس لنگرود در پنج روز

بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود، دومین بیمارستان ملکی تأمین‌اجتماعی در استان گیلان که همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر (عج) با حضور استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان افتتاح شد، طی پنج روز اخیر به حدود ۱۵۰ بیمار مراجعه‌کننده خدمات ارائه کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، سیروس حیدری سرپرست بیمارستان شهید املاکی تأمین‌اجتماعی کومله لنگرود، ضمن اعلام حضور پزشکان تخصصی از جمله اطفال، داخلی، ارتوپدی، اورولوژی و پزشک عمومی در این بیمارستان گفت: بعد از افتتاح بیمارستان تا به امروز (دوشنبه ۲۲ اسفند ماه)،در بیمارستان شهید املاکی تأمین‌اجتماعی لنگرود، نزدیک به ۱۵۰ بیمار سرپایی مراجعه و خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

او افزود: در واحد آزمایشگاه بیمارستان با اجرای طرح تجمیع با آزمایشگاه درمانگاه رودسر، در این مدت نزدیک به ۶۰۰ مورد آزمایش صورت پذیرفته است.

سرپرست این بیمارستان در ادامه گفت : داروخانه بیمارستان شهید املاکی نیز از زمان افتتاح تاکنون نزدیک به ۵۰۰ قلم دارو را به بیماران مراجعه‌کننده ارائه کرده است.

بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود یکی از ۷۸ پروژه عمرانی سازمان تأمین اجتماعی است که در ۱۶ اسفند ماه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، به صورت متمرکز و در قالب ارتباط برخط با استان‌ها، در ۲۳ استان به بهره برداری رسید یا عملیات عمرانی احداث آنها آغاز شد.

این بیمارستان، دومین بیمارستان ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در استان گیلان است که خدمات درمانی رایگان به حدود ۳۰۰ هزار نفر بیمه شدگان منطقه شرق استان ارائه می‌دهد.

کد خبر: 58478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =