تصویب و ابلاغ طرح طبقه بندی مشاغل نفت ستاره خلیج فارس

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در پی تأکیدات رییس جمهور در برقراری عدالت و توجه به قشر کارگر، طرح طبقه بندی مشاغل نفت ستاره خلیج فارس توسط وزارت کار مصوب و به این مجموعه ابلاغ شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان در گفت و گویی رسانه ای گفت: در پی تأکیدات رییس جمهور در برقراری عدالت و توجه به قشر کارگر، طرح طبقه بندی مشاغل نفت ستاره خلیج فارس توسط وزارت کار مصوب و به این مجموعه ابلاغ شد.

به گفته وی، طبق دستور استاندار هرمزگان مقرر شد تمامی کارخانجات و شرکت های فعال در استان هرمزگان اقدام به تهیه و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کنند.

معین وزیری همچنین عنوان کرد: شرکت های مهم و بزرگ استان از جمله ایزوایکو، صبا فولاد و سایر شرکت ها می بایست در اسرع وقت نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با تصویب طرح طبقه بندی مشاغل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، کارفرما از تاریخ ابلاغ گزارش، مکلف به اجرای طرح و صدور احکام کل کارکنان منطبق با طرح طبقه بندی مشاغل مصوب می باشد. مضاف بر این که کارفرما مکلف گردیده مابه التفاوت ناشی از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را از تاریخ شمول، در وجه کارکنان مشمول پرداخت کند.

کد خبر: 58499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =