پروژه تجهیز و راه‌اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان افتتاح شد

آیین افتتاح پروژه تجهیز و راه‌اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان با هدف حفظ محیط زیست با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، آیین افتتاح پروژه تجهیز و راه‌اندازی سایت تفکیک مکانیزه پسماندهای عمومی ذوب آهن اصفهان با هدف حفظ محیط زیست به‌عنوان امانت آیندگان و همچنین جدا سازی اقلام قابل بازیافت در شرکت با حضور ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا)، امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شرکت سه شنبه بیست و سوم اسفندماه برگزار شد.

موسی سلیمانی مدیر امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان در حاشیه این افتتاح به خبرنگار ما گفت : این پروژه از طریق یک برنامه‌ریزی جامع و کار مطالعاتی در این مدیریت به‌منظور جلوگیری از هدر رفت منابع و از طریق بهره‌گیری از منابع داخلی و رعایت الزامات زیست محیطی بعد از اجرای موفقیت‌آمیز طرح پایلوت سایت تفکیک پسماندهای عمومی، هفتم مهرماه سال جاری در ذوب آهن اصفهان کلید خورد و اوایل بهمن ماه نیز به پایان رسید.

وی افزود: پس از طی مراحل تحقیقاتی و بررسی‌های میدانی و بازدید از مراکز تفکیک پسماند در استان، اجرایی شدن این پروژه مکانیزه از طریق بهره‌گیری از منابع داخلی و بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای در ذوب آهن اصفهان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور شهری و پسماند ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: جمع‌آوری و انتقال این پسماندها به سایت تفکیک به همت پرسنل این مدیریت انجام گرفته و سپس تفکیک و پردازش می‌شود.

این مقام مسئول افزود: برخی از تجهیزاتی که به نوعی در سطح شرکت بلا استفاده بودند، بازسازی شده و در این پروژه زیست محیطی مورد استفاده قرار گرفتند.

سلیمانی در پایان از همکاری معاونت بهره‌برداری و مدیریت‌های نت مکانیک و آگلومراسیون که در راستای اجرایی شدن این پروژه همکاری داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 58514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =