بازدید مدیرعامل شستا از سایت جمبزه شرکت فرآورده‌های نسوز ایران

ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا با همراهی نادری مدیرعامل صدرتامین، کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مدیران ارشد این شرکت از سایت جمبزه شرکت فرآورده‌های نسوز ایران بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حاشیه این بازدید گفت: بسیاری از صنایع کشور برای تامین مواد اولیه، وابسته به تولیدات شرکت فرآورده‌های نسوز هستند و بنابراین درصدد تأمین مواد اولیه و استقلال در این بخش هستیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ادامه داد: بخش صنعت و معدن ما ظرفیت و قابلیت بسیاری دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی در دست اقدام قرار دارد و تولید باید همواره بدون وقفه در جریان باشد و ما هم این پیش راه‌اندازی امروز را به فال نیک می‌گیریم.

بازیان گفت: راه‌های سخت تولید را پشت سر گذاشتیم و در دولت سیزدهم رشد و توسعه خوبی را شاهد بودیم و در بخش بین‌المللی نیز برنامه‌های خوبی را شاهد هستیم.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری صدرتأمین در حاشیه این بازدید گفت: صنایع بسیاری در کشور به واسطه شرکت فرآورده‌های نسوز ایران تاسیس شدند تا مواد اولیه مورد نیازشان را از این شرکت تأمین کنند.

وی افزود: برخی از مواد اولیه مورد نیاز این صنعت وارداتی است و به‌منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر، به دنبال این هستیم که این مواد اولیه در داخل تأمین شود.

نادری بیان کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه تولید محصولی خاص و دانش بنیان و کم نظر در دنیا و نیز محل مناسب قرارگیری آن است که به دو مجتمع عظیم صنعتی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه است.

نایب رئیس هیات مدیره تاصیکو افزود: تولید ات نسوز بازار صادراتی خیلی خوبی دارد، ماباید بتوانیم برای تأمین مواد اولیه محصولات نسوز برنامه داشته باشیم نکته دیگر مکان فعلی شرکت است که با توجه به توسعه شهری حاشیه کارخانه، باید هرچه سریع‌تر محل کارخانه را تغییر دهیم که ما در صدر تامین از این برنامه ها حمایت می‌کنیم.

علی تدین مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در ابتدای این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این واحد صنعتی گفت: طرح کارخانه جمبزه با هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیاردتومان احداث وبه بهره‌برداری رسید. اولین محصول فاز یک این مجموعه در اسفند ۹۹ به ذوب آهن اصفهان ارسال شد. پروژه فاز دوم سایت جمبزه سال ۱۴۰۰ شروع و در اسفند۱۴۰۱ به پایان رسید.

مدیر عامل کفرا افزود: تلاش داریم مواد اولیه مورد نیاز این صنعت را در داخل تأمین کنیم از وابستگی این صنعت به خارج را کاهش دهیم و تولید افزایش یابد.

شرکت فرآوردهای نسوز ایران در سال ۱۳۵۱ تاسیس و برای ۶۰۲ تعداد کارگر اشتغال ایجاد کرده است ونخستین و بزرگترین تولیدکننده آجرنسوز درکشوراست با نماد کفرا در بازار بورس حضور دارد و از جمله شرکت های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین است.

کد خبر: 58516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =