صنایع مختلف عراق را برای سرمایه‌گذاری شستا بررسی می‌کنیم

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با سفر به کشور عراق از شرکت ارض العماره بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در سفر به کشور عراق از شرکت سیمان ارض العماره بازید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات این مجموعه قرار گرفت.

مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید با اشاره به لزوم توسعه خطوط تولید و توسعه صادرات گفت: شرکت ارض العماره می تواند به عنوان یک هاب صادراتی در کشور عراق ایفای نقش کند. با توجه به بازار منطقه ای و تقاضا موجود این شرکت می‌تواند با توسعه خطوط تولید و بازاریابی جهانی صادرات محصولات سیمانی را افزایش دهد.

وی افزود: به دقت ظرفیت‌های صادرات به کشورهای منطقه را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهیم. همچنین بستر سرمایه گذاری صنایع مختلف در کشورهای همسایه به‌خصوص عراق را زیر نظر داریم تا در صورت وجود فرصت‌های خوب در این صنایع سرمایه‌گذاری کنیم.

هوشیاری مدیرعامل شرکت سیمان تامین در حاشیه این بازدید تشریح کرد: شرکت سیمان ارض العماره علاوه بر تولید ۱۰۰ تن سیمان در روز و ۶۰۰ هزار تن سیمان در سال، وظیفه صادرات کلینکر به کشور های منطقه را برعهده دارد.

وی افزود: تلاش داریم در آینده نزدیک و با افزایش سرمایه‌گذاری صادرات شرکت‌های سیمانی تابعه هلدینگ سیمانی شستا را افزایش دهیم.

شرکت سیمان ارض العماره از شرکت‌های تابعه هلدینگ سیمان تامین (سیتا) زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) است که در کشور عراق واقع است.

کد خبر: 58517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =