بیش از ۳ هزار میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی قم پرداخت شد

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قم گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه‌هزار و ۲۹۴ میلیارد تومان در قالب تعهدات بیمه‌ای کوتاه‌مدت و بلندمدت به بیمه‌شدگان در این استان پرداخت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی قم، محمد عاشوری با بیان این خبر افزود: از این میزان ۳ ‌هزار میلیارد تومان مربوط به تعهدات بلندمدت بوده که به مستمری‌بگیران بازنشسته، از کارافتاده و بازمانده‌ها پرداخت شد.
وی افزود: همچنین ۲۹۴ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان استان پرداخت شد که شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه مراسم ترحیم و سایر موارد دیگر است.
مدیرکل تأمین‌اجتماعی قم گفت: در این مدت تأمین‌اجتماعی قم در قالب تعهدات کوتاه‌مدت مدت ۳ هزار و ۵۰۱ فقره کمک هزینه بارداری، یک هزار و ۳۲۴ فقره کمک هزینه پزشکی، ۳۵ فقره کمک هزینه سفر بیمار، ۲۰۳ مورد کمک هزینه مراسم ترحیم و ۹ هزار و ۴۹۴ مورد غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت کرده است.
عاشوری ادامه داد: سازمان تأمین‌اجتماعی در تلاش است که بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف این سازمان از جمله بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.
وی یادآورشد: یکی از دستاوردهای سازمان تأمین‌اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آن‌ها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آن‌ها راحت‌تر می‌شود.
این مسوول در پایان گفت: در مجموع ۸۱۵ هزار و ۵۱۲ نفر از جمعیت قم تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند که حدود ۶۳ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.
خدمات‌رسانی به جامعه هدف تأمین‌اجتماعی در قم از طریق ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و ۵ واحد کارگزاری انجام می‌شود.

کد خبر: 58522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =