حضور پررنگ تعاونی‌های مازندران در عرضه مستقیم کالا روزهای پایان سال و ماه رمضان

ربیعی رئیس اتاق تعاون مازندران در خصوص عرضه مستقیم کالا روزهای پایان سال و ماه مبارک رمضان بیان کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل اجرائی نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و غذائی از سوی اتاق تعاون ایران، جلسات متعددی با مدیران اتحادیه‌های مصرف با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و صمت برگزار شده و این روند تقریبا هر روز جهت ارائه خدمات مناسب ادامه دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، علاالدین ربیعی رئیس اتاق تعاون استان مازندران ادامه داد: با هماهنگی اتحادیه‌های مصرف کارکنان دولت، فرهنگیان و کارگری ۵۲ فروشگاه مصرف در سراسر استان به‌عنوان توزیع کننده کالا انتخاب و بنرهای متحدالشکل نیز جهت اطلاع رسانی محل توزیع چاپ و تحویل داده شد. یک ایستگاه به‌صورت نمایشگاه و فروش کالا در پرتردد ترین نقطه مرکز استان نیز با همکاری شهرداری تدارک دیده شد که از تاریخ ۲۴ اسفند شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: حضور رئیس اتاق در قرارگاه امنیت غذائی جهاد کشاورزی با محوریت تنظیم بازار نیز از برنامه‌هایی است که با حساسیت بالا جهت پررنگ شدن شبکه توزیع تعاون در این امر انجام می‌شود.

ربیعی گفت: هم‌اکنون شکر، مرغ و گوشت با محوریت اتحادیه فرهنگیان استان بین فروشگاه انتخابی توزیع و درحال عرضه به عموم است. در خصوص توزیع سیب نیز هماهنگی لازم با تعاونی روستائی مازندران انجام شد و مقدمات توزیع سیب با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار مازندران در نمایشگاه عرضه فروش اقدام شده است.

وی همچنین به مشارکت اتحادیه سهامی عدالت و تعاونی دهیاران استان جهت توزیع کالاهای اساسی در روستاهای استان نیز اشاره کرد و مجددا آمادگی اتاق تعاون مازندران را برای تامین مرکبات با بهترین کیفیت و قیمت مناسب اعلام کرد.

کد خبر: 58526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =