ارائه خدمات نوین بیمه جزو اولویت‌های شرکت بیمه پوشش تعاون قرار گیرد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت بیمه پوشش تعاون، بر ارائه خدمات متنوع و نوین بیمه‌ای تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از بانک توسعه تعاون، با حضور محمد شیخ حسینی، مدیر عامل بانک توسعه تعاون و سایر اعضا هیات مدیره مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه پوشش تعاون منتهی به سال مالی ۱۴۰۱ در محل ساختمان این بانک برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل بانک توسعه تعاون فعالیت شرکت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزارش حسابرس مستقل طی دوره یک ساله مالی اخیر نیز حاکی از وضعیت مطلوب حسابرسی و صورت های مالی شرکت دارد.

وی افزود: شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط پوشش تعاون به‌عنوان شخصیت حقوقی مستقل می‌تواند ماموریت‌های متنوعی را بر عهده داشته و انتظار می‌رود بتواند با اتخاذ راهبردهای عملیاتی و ارائه خدمات نوین بازار صنعت بیمه و همچنین با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بخش تعاون در ارائه خدمات متنوع و به روز نقش موثری ایفا کند تا شاهد جایگاه مناسب این شرکت در صنعت بیمه باشیم.

در ادامه سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شرکت بیمه پوشش تعاون به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه بانک می‌تواند نقش موثرتری در ارائه خدمات به مشتریان این بانک داشته باشد و بسیاری از پوشش‌های بیمه‌ای تسهیلات گیرندگان، سپرده گذاران، متقاضیان و جامعه تعاون را تامین کند که این امر موجب اطمینان از بابت پوشش دهی کامل بیمه‌ای، اصالت و کفایت بیمه نامه‌ها و کاهش ریسک ذینفعان و دست اندرکاران بانک می‌شود.

در ادامه محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: با وجود ظرفیت‌هایی موجود در بیمه پوشش تعاون، باید به بازارهای جدید نیز اندیشید تا بتوان حضور موثرتری در بازار و ارائه خدمات به اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی که به‌عنوان مهمترین اجزای جامعه هدف هستند، سهم بسزائی در صنعت بیمه ایفا کرد.

در ابتدای این جلسه نجفی رئیس هایت مدیره و ریاحی مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم بر خط پوشش تعاون گزارشی از فعالیت‌های این شرکت در بخش های زیر بنایی و امور فنی و همچنین صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۱ ارائه کردند.

در انتهای جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست، رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه‌گذاری نیز به بیان مطالب تخصصی در حوزه عملکرد شرکت و برنامه‌های پیش‌رو پرداختند.

کد خبر: 58527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =