کارفرمایان برتر تأمین‌اجتماعی کردستان تقدیر شدند

مراسم تقدیر و تجلیل از کارفرمایان کارافرین حامی کارگر استان کردستان با تقدیر از کارفرمایان شرکت پایار و جای پیشتاز گروس این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل تأمین‌اجتماعی کردستان در این مراسم با تأکید بر اصل سه جانبه‌گرایی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی از ابتدای تأسیس تاکنون تعامل مناسبی با کارگران و کارفرمایان و جامعه تحت پوشش داشته و همیشه خود را خدمت‌گزار این قشر دانسته است؛ با پشتوانه آنها هم‌اکنون با بیش از ۴۲ میلیون نفر بیمه شده، بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار دارند.

سید صلاح قریشی سازمان تأمین‌اجتماعی کردستان را پشتیبان جامعه کار و تولید در استان عنوان کرد و افزود: این اداره کل با اتخاذ تدابیر و حمایت‌های مختلف از کارگاههای مشکل دار کوشیده است تا به ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در استان کردستان کمک کند.

وی افزود:کارفرمایان، پیشگامان اقتصادی هستند و سیاست راهبردی تأمین‌اجتماعی در استان تعامل سازنده و راهگشا با جامعه کارفرمایی است و همکاران ما باید در راستای پشتیبانی و صیانت از عاملین تولید که بخش عمده آن بر عهده کارفرمایان است، تلاش کنند.

مراسم تقدیر از کارفرمایان برتر تأمین‌اجتماعی استان کردستان با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیران شورای رفاه و جمعی از مدیران شهرستان بیجار و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی شهرستان بیجار برگزار شد.

کد خبر: 58528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =