به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تأمیناجتماعی استان کرمانشاه، مدیرکل تأمیناجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به لزوم آموزش به روز و آشنایی بیش از پیش شرکای اجتماعی به ویژه جامعه کار و تولید با مجموعه قوانین و مقررات سازمان تأمیناجتماعی گفت: سازمان تأمیناجتماعی همواره خود را همراه و یاور بخش تولید و اشتغال دانسته و با بهرهگیری از سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نامگذاری شده است فرصت را غنیمت شمرده و تمام سعی خود را معطوف تسهیل امور مخاطبان به ویژه کارفرمایان کرده است.
اسکند کاکایی افزود: یکی از مهم ترین وظایف سازمان تأمیناجتماعی ارائه خدمات بهینه و مطلوب به بیمه شدگان است و پرداخت به موقع حق بیمه از سوی کارفرمایان این سازمان را در ارائه این خدمات یاری رسانده و از طرفی کارگاه مشمول جریمه عدم ارسال به موقع لیست و پرداخت حق بیمه نخواهد شد که این به نوعی یک معامله برد برد است.
وی ادامه داد: سازمان تأمیناجتماعی با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانههای جمعی درصدد ایجاد ارتباط دوسویه و تعاملی تأثیر گذار با شرکای اجتماعی خود بوده و افزایش میزان رضایتمندی جامعه مخاطب و تسهیل در امور آنان یکی از اهداف مهم این سازمان است به نحوی که به عنوان یک دستگاه پیشرو در راستای سیاستهای دولت الکترونیک مفتخریم که بیش از ۴۰ خدمت اصلی خود را به صورت غیر حضوری به شرکای اجتماعی خود ارائه کنیم و مخاطبان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی "es.tamin.ir" نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.
در ادامه این دوره آموزشی پنل پرسش و پاسخ با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارت تخصصی اداره کل تأمیناجتماعی به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات کارفرمایان برگزار شد.
نظر شما