درمانگاه منجیل بازسازی می‌شود

مدیردرمان استان گفت: درمانگاه منجیل درچارچوب ضوابط و مقرارت سازمان، بازسازی و برای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان آماده خواهد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان گیلان، حسین ابراهیمی در آخرین جلسه شورای اداری مدیریت درمان گیلان که در محل بیمارستان تازه تاسیس کومله لنگرود برگزار شد با بیان مطلب فوق تاکید کرد: حضور دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم در استان و بازدید از مراکز درمانی به ویژه در رفع برخی موانع و مشکلات بیمارستان شهید املاکی لنگرود بسیار با ارزش و مهم بود؛ از جمله اینکه پس از بازدید از فضای فیزیکی کلینیک مستقل دندانپزشکی رشت موافقت کرد مکانی مناسب برای این کلینیک اجاره تا دریافت خدمات دندانپزشکی در این مرکز برای بیمه شدگان و مراجعه کننده‌ها به سهولت انجام شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان به بخشی از اقدامات سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و یاد آور شد: علاوه بر راه‌اندازی و آغاز به‌کار بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود، همه مراکز درمانی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی به دیزل ژنراتورهای قوی مجهز شدند. همچنین همه درمانگاه‌های ملکی دو طبقه یا بیشتر به آسانسور مجهز شدند. در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۰ نفر نیرو در مدیریت درمان جذب و تعداد همکاران درمان استان به بیش از ۱۷۰۰ نفر رسید.

ابراهیمی برنامه‌های مهم توسعه‌ای برای سال آینده را آغاز عملیات اجرایی درمانگاه‌های تخصصی، اورژانس همراه با بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و ساختمان پلی‌کلینیک تخصصی لاهیجان برشمرد و گفت: مدیریت درمان به جد پی‌گیر است تا عملیات اجرایی ساخت درمانگاه صومعه‌سرا، شفت، خمام و توتکابن در سال جدید آغاز شود.

در این جلسه روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی نظرات و پیشنهادات خود را برای توسعه خدمات و برنامه‌ها برای سال آینده بیان کردند.

کد خبر: 58551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =