گسترش خدمات درمانی تخصصی در مراکز تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی استان بیمه شدگان تحت پوشش سازمان می‌توانند از خدمات درمانی تخصصی بیشتری بهره‌مند شوند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، محمد کاظم امیدیان در جلسه شورای معاونان استان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی استان گفت: با عملیاتی شدن این تفاهم‌نامه شاهد حضور بیشتر و گسترده‌تر پزشکان متخصص در مراکز درمانی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع مطالبه سالیان متمادی بیمه شدگان در سطح استان بوده است افزود: استان سمنان جزو اولین استان‌هایی است که این تفاهم‌نامه را با دانشگاه علوم پزشکی به امضا رسانده که با همت و پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان استانی و شهرستان‌ها و مساعدت روسای محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود دغدغه بیمه شدگان در دریافت رایگان خدمات تخصصی رفع خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه درخواست و نیاز ذی‌نفعان سازمان در دریافت برخی از خدمات تخصصی به‌جا و منطقی بوده بیان کرد: بنا به تفاهم صورت گرفته پزشکان متخصص شاغل در دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند با توجه به درخواست مراکز درمانی تامین اجتماعی و عدم نیاز دانشگاه نسبت به حضور و ویزیت بیماران در مراکز ملکی سازمان اقدام کنند.

امیدیان ضمن تاکید بر توجه هرچه بیشتر به جامعه کار و تولید به‌عنوان افسران میدان نبرد اقتصادی ادامه داد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده که این موضوع نیازمند تدبیر گسترده و دقیق‌تری به جهت تسریع و تسهیل در خدمت رسانی مطلوب به ذی‌نفعان سازمانی است.

وی اظهار امیدواری کرد: ظرف چند روز آینده و با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها پزشکان متخصص ویزیت بیماران را در مراکز ملکی شروع نمایند.

کد خبر: 58554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =