کسب عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه از سوی مدیریت درمان البرز

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در اجلاس سراسری نماز این استان به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در زمینه ترویج و توسعه اقامه نماز تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی البرز، اجلاس سراسری نماز استان البرز با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کرج، استاندار البرز و تعدادی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های استان صبح روز یکشنبه چهاردهم اسفند ماه در محل سالن اجتماعات شهیدان فلاح نژاد کرج برگزار و از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه در زمینه ترویج و توسعه اقامه نماز تجلیل شد.

متن لوح تقدیر مجتبی عبداللهی، استاندار البرز به این شرح است:

«جناب آقای دکتر داریوش طاهرخانی

سلام و علیکم

نماز آرام بخش‌ترین عبادتی است که روح و روان آدمیان را مشحون از صلابت و رضا می‌کند. گواراترین شربت آسمانی است که هیچ مائده‌ای با آن برابری نمی‌کند و در یک کلام نماز تابش آفتاب جمال خدا بر کویر هیات انسانی است.

بدین وسیله به پاس خدمات شایان توجه، تلاش‌ها و مساعی جنابعالی در توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز و کسب مقام شایسته تقدیر ویژه توسط آن مجموعه در سال ۱۴۰۱ و طرح شهید رجایی کمال تقدیر و تشکر را داشته و این لوح تقدیر محضرتان اهدا می‌گردد.

دوام توفیقات حضرتعالی را از خداوند منان مسئلت دارم.»

کد خبر: 58561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =