عرضه بدون محدودیت گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب در خوزستان

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از عرضه بدون محدودیت گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب در استان خبر داد و گفت: روزانه ۵۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد در بازار استان توزیع می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، حمید بدوی با اشاره به تلاش برای تنظیم قیمت مرغ و گوشت خوزستان و تامین نیاز مردم در این خصوص در آستانه عید نوروز و ماه رمضان اضافه کرد: مرغ و گوشت منجمد بدون هیچ محدودیتی به منظور تنظیم بازار و تامین نیاز مردم در حال تامین و توزیع است.

وی با اشاره به اینکه از نظر ذخیره مرغ و گوشت منجمد هیچ مشکلی وجود ندارد، افزود: روزانه ۵۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد به قیمت مصوب در مناطق مختلف خوزستان توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: میانگین قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد داخلی و خارجی برای مصرف ‌کننده از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۶۰ هزار تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود. همچنین قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد داخلی نیز ۴۳ هزار تومان است.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد به منظور تنظیم بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در همه فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی استان خوزستان انجام خواهد شد و هیچ مشکلی در این خصوص برای تامین و توزیع وجود ندارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: هر گونه افزایش خودسرانه قیمت گوشت قرمز و مرغ منجمد تخلف است و با افرادی که در این زمینه تخلف کنند براساس قانون برخورد خواهد شد.

کد خبر: 58571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =