فراخوان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه مهارت

امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از فراخوان سازمان آموزش فنی و حرفه ای به منظور توسعه آموزش‌های مهارتی در مراکز دولتی از فعالان توسعه‌نگر بخش غیردولتی برای همکاری طی فراخوانی دعوت کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای میمنت آبادی، افزود: این سازمان برای توسعه آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزشی بخش دولتی، با استفاده از فعالان توسعه‌نگر بخش غیردولتی، جهت سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش‌های مهارتی، با مزیت بهره مندی از تسهیلات کم‌بهره، دعوت به مشارکت کرده است.

او بیان کرد: بهره‌برداران این طرح شامل افراد حقیقی و حقوقی دارای مجوز تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد، مراکز آموزش جوارکارگاهی و بین کارگاهی، انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و صنایع شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی تعاونی‌ها مشخص شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: واگذاری کارگاه‌های آموزشی از طریق اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و مدیریت کارگاه‌های مورد تقاضا از اهم شرایط مشارکت در این فراخوان عنوان شده است.

امتیاز شرکت در این طرح، بهره‌مندی از تسهیلات کم بهره از محل اعتبارات جزء ۳ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰با سود ۹ درصد، تنفس در بازپرداخت به مدت دو سال و آموزش، تولید و ارائه خدمات به صورت هم زمان است. مهلت نامنویسی و ارائه طرح تا نیمه اول اسفند و مهلت عقد قرارداد تا پایان سال جاری اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها مراجعه کنند.

کد خبر: 58573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =