آغاز طرح نظارتی عیدانه استاندارد در خوزستان

مدیر کل استاندارد خوزستان از آغاز طرح "نظارتی عیدانه استاندارد" با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات ویژه ایام نوروز خبر داد.آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا،

آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی داوودی اضافه کرد: از ۱۵ اسفندماه جاری طرح نظارتی عیدانه استاندارد با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات ویژه ایام نوروز در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس تاکید رییس جمهور در جلسه شورای عالی استاندارد به منظور ارتقاء خدمات این سازمان به مردم و توجه بیشتر به موضوع کیفیت خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌ها و اشخاص در ایام نوروز، این طرح اجرایی شده است.

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در قالب این طرح، نظارت بر هتل‌ها، هتل آپارتمان و زائرسراها، فرودگاه‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری و ایستگاه‌های قطار برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل انجام خواهد شد.

داوودی با اشاره پیش بینی های انجام شده مبنی بر اینکه مسافران نوروزی استان نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی خواهند داشت، ادامه داد: جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و مسافران، تقاضا داریم دستگاه های مرتبط حداکثر همکاری را در راستای اجرای این طرح مهم با اداره کل استاندارد استان داشته باشند.

وی افزود: مردم همچنین می توانند برای اطمینان از صحت علامت استاندارد درج شده بر روی کالاها شماره ۱۰ رقمی کنار این علامت را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

کد خبر: 58592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =