احداث پردیس توانمندسازی افراد دارای معلولیت با مساعدت خیرین

علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که خیرین مساعدت و همکاری داشته باشند پردیس توانمندسازی ویژه معلولان در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی، قادری در مراسم گلریزان جامعه خیرین حامی معلول که با حضور رئیس جامعه خیرین حامی معلولان، قائم مقام جامعه خیرین حامی معلولان و جمعی از خیرین در سالن آمفی تئاتر شیرخوارگاه شبیر برگزار شد، بیان کرد: کار بسیار ارزشمندی توسط خیرین در حوزه‌های مختلف در سطح کشور انجام می‌شود که این بسیار قابل تقدیر است.

او با اشاره به اینکه مردم باید از اقدامات و کارهای ارزشمند خیرین در بخش‌های مختلف مطلع شوند، گفت: باید این اقدامات در سطح جامعه تبیین شود تا مردم از کارهای صورت گرفته اطلاع کامل پیدا کنند.

رئیس سازمان بهزیستی = با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۸۰۰ فرد دارای معلولیت به سازمان بهزیستی مراجعه کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی ما این است که ۶تا۸ میلیون معلول در سطح کشور داشته باشیم.

قادری با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت سازمان بهزیستی و در دولت سیزدهم تلاش شده است که ارتباط خود را با مردم بیشتر کنیم، گفت: سعی ما براین بوده که از طریق رویدادها ارتباط بیشتری را با مردم داشته باشیم.

او در این جلسه پیشنهاد داد تا مکانی تحت عنوان خانه خیرین راه اندازی شود تا خیرین هر دو هفته یک بار و یا به صورت ماهانه جلساتی را با سازمان بهزیستی داشته باشند،

رئیس سازمان بهزیستی همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه در دنیا و آسیا پردیس توانمندسازی مناسب‌سازی شده ویژه معلولان وجود ندارد، گفت: درخواست و پیشنهاد ما این است که یک فضای مناسب تحت عنوان پردیس توانمندسازی و شهربازی مناسب سازی شده برای معلولان در کشور راه اندازی کنیم.

قادری ادامه داد: یکی از خیرین نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را جهت راه‌اندازی شهربازی معلولان اختصاص داده است که امیدواریم با همراهی و مساعدت سایر خیرین این شهربازی راه‌اندازی شود.

کد خبر: 58593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =