تدابیر انتظامی برای سفرهای نوروزی اندیشیده شده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت : تدابیر انتظامی و حوزه راه برای سفرهای نوروزی هموطنان به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده است.

آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر شنبه در جمع خبرنگاران در ساری افزود: تمامی تدابیر برای مسافرت نوروزی در ۲ حوزه انتظامی و راه اندیشیده شده و نیروها در قالب قرارگاه نوروزی مشغول به کار شدند.

وی با بیان این که، مردم برنامه ریزی رفت و آمد را در مسافرت ها لحاظ کنند، ادامه داد: از آن جایی که مازندران استان مهم مسافر خیز کشور است، تدابیر ویژه ای برای این دیار اندیشیده شده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد : بررسی ها نشان می دهد اقدامات خوبی در حوزه راه و انتظامی در مازندران صورت گرفت.

سردار رادان به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت : اگرچه در حوزه تصادفات عمده مردم خوب رعایت می کنند، اما در چند روز اخیر جان باختگان ناشی از سوانح رانندگی قابل توجه بوده که در شأن مردم نیست.

وی تاکید کرد: پلیس با متخلفان رانندگی در ایام نوروز به شدت برخورد می کند. گشت‌های محلات را در تعطیلات نوروز بیشتر کردیم.

وی گفت: یکی از طرح‌های پلیس مقابله با سارقان و مال‌خرها است، اکنون اجناس سرقتی نیز در سریعترین زمان تعیین مالکیت و تحویل می شود.

رادان اضافه کرد : نیروی انتظامی برای سال جدید هم قسم شده تا در دو حوزه برخورد با معتادان متجاهر و سرقت به هیچ عنوان کوتاه نیاید.

وی افزود: سال آینده برنامه های حوزه پیشگیری در کاهش سرقت با قدرت ادامه پیدا می کند، البته مردم در حوزه پیشگیری ضعیف عمل می کنند که سال آینده مقوله آموزش در پیشگیری از سرقت عملیاتی می شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به اهمیت حراست از دریای خزر و هماهنگی با دریابانی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به کمک دریابانی و یگان حفاظت شیلات رفته است و طبق بررسی ها با وارد شدن ناوگان دریایی جدید، آمار قاچاق خاویار یک دهم کاهش پیدا کرده است.

کد خبر: 58607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =