شاخص نظارتی مراکز مثبت زندگی در اثر بخشی بر مشکلات جامعه است

سید حسین خادم حسینی، معاون راهبری و توسعه خدمات مرکز تحول اداری بهزیستی گفت: شاخص اصلی نظارتی مراکز مثبت زندگی در اقدام و اثر بخشی در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان بهزیستی، خادم حسینی از اجرای دو مسابقه در مراکز مثبت زندگی در بخش‌های گزارش مددکاری و معرفی بهترین مرکز مثبت زندگی خبر داد و گفت: پس از اجرا و ارزیابی منتخبان در هفته بهزیستی در سال آینده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

او در ادامه هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلات مراکز مثبت زندگی و دریافت مطالب و ایده های نو و راه گشاه بیان کرد و گفت: شاخص اصلی نظارتی مراکز مثبت زندگی در اقدام و اثر بخشی در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف است، مراکز باید از مشکلات حوزه مددجویی آگاه باشند.

خادم حسینی در پایان ضمن تقدیر مجدد از ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف توسط مراکز مثبت زندگی بیان کرد: از وظایف حائز اهمیت در مراکز مثبت تشکیل پرونده، پیگیری‌های تشکیل پرونده و درخواست‌ها، توانمندسازی مددجویان و خروج از چرخه حمایت به صورت علمی و پایدار، رصدگری آسیب‌های اجتماعی در محلات، پیگیری امور مددجویانی که احتمالا به نحوی دچار آسیب اجتماعی شدند، بحث پیشگیری از معلولیت، آموزش‌های لازم برای مراقبت و پیشگیری از معلولیت و حمایت لازم از خانواده عنوان کرد.

کد خبر: 58610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =