۷۹ درصد جمعیت استان یزد زیر پوشش درمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اعلام اینکه حدود یک میلیون نفر در استان تحت پوشش‌ تامین اجتماعی هستند گفت: در حال حاضر ۷۹ درصد جمعیت استان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از پوشش‌های درمان تامین اجتماعی بهره می‌برند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد: دکتر حامد هاتفی در دیدار با رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت درمان تامین اجتماعی در استان بر جمعیت بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: استان یزد دومین ضریب تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نسبت به جمعیت را در کشور دارد.

وی ادامه داد: قریب به یک میلیون نفر از جمعیت استان از خدمات درمانی ارائه شده توسط تامین اجتماعی در بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم بهرمند می‌شوند.

هاتفی اضافه کرد: این علاوه بر خدماتی است که به جمعیت مراجعه کننده از استان‌های مجاور به یزد ارائه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی یزد ضمن ابراز خرسندی از تعامل مناسب درمان تامین اجتماعی با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و بخش خصوصی طی سال‌های طولانی اظهار امیدواری کرد: با تقویت این تعامل امکان تقویت تخصصی واحدهای درمانی تامین اجتماعی استان فراهم شود.

دکتر سید مهدی هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز با اشاره به اینکه وجود درصد بالای بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه درمان تامین اجتماعی در استان باشد برای تقویت حوزه تخصصی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اعلام آمادگی کرد.

وی تاکید کرد دانشگاه علوم پزشکی و درمان تامین اجتماعی یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم استان است.

هاشمی افزود: برای دستیابی به این هدف مشترک نیاز به تعامل و همکاری بین دو مجموعه است و ما برای هرگونه همکاری آمادگی داریم.

کد خبر: 58623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =