رویدادهای مثبت تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۱

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان ضمن اشاره به رویدادهای مثبت تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۰ تبدیل وضعیت پزشکان و تغییر دستورالعمل پرکیس را از نقاط قوت برنامه‌های حوزه درمان برشمرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان استان کرمان، دکتر امین فخر در جلسه شورای مدیران واحد های درمانی بر روان سازی امور، تسریع در تصمیم گیری‌ها و رفع موانع خدمتگذاری تاکید کرد.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ علی‌رغم وجود مشکلات و توطئه‌های دشمنان کارها و فعالیت‌های زیادی در کشور انجام شده است.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان کنترل شیوع ویروس کرونا را یکی از موفقیت‌های بزرگ کشور در حوزه بهداشت و درمان توصیف کرد.

فخر به اتفاقات مثبت در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: تبدیل وضعیت پزشکان، تغییر دستورالعمل پرکیس، برگزاری آزمون‌های استخدامی به منظور جذب نیروهای مورد نیاز، همسان سازی حقوق مستمری بگیران از جمله این اتفاقات است.

وی همچنین در این جلسه به تلاش‌های انجام شده به منظور تأمین بودجه لازم جهت خرید دارو و تجهیزات و اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان کرمان در ادامه سخنان خود گفت: بهبود فرایندها در همه بخش‌ها باعث تسریع در انجام امور مختلف از جمله جذب اعتبارات و انجام پروژه‌ها خواهد شد.

فخر همچنین کاهش زمان انتظار دریافت خدمات توسط بیماران را از دیگر مقوله‌هایی دانست که باید مورد توجه همکاران در کلیه مراکز درمانی قرار گیرد.

او همچنین بر تکریم ارباب رجوع و خوشرویی با مردم و بیماران تاکید کرد.

در این نشست، روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز به بیان گزارشی در خصوص مدیریت منابع انسانی، مالی و اجرای طرح‌های عمرانی در واحدهای تحت مدیریت خویش پرداختند.

کارشناسان ارشد و روسای ادارات مدیریت درمان نیز در این جلسه مباحث تخصصی حوزه کاری خویش را بیان کردند.

کد خبر: 58624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =