توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در گلستان آغاز شد

به گزارش آتیهآنلاین به نقل از ایسنا، مدیرکل تعاون روستایی استان گلستان گفت: توزیع پرتقال، سیب قرمز و سیب سفید در قالب طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب دولتی در گلستان آغاز شد.

حجت الله صالح المومنین صبح شنبه ۲۷ اسفندماه در گفتگو با خبرنگاران اضافهکرد: توزیع میوه شب عید با همکاری اتحادیه تعاون روستایی استان گلستان انجام می شود که در کمیته راهبری در خصوص زمان توزیع و قیمتها تصمیم گیری می شود.

وی با بیان کرد: توزیع میوه شب عید از روز گذشته، جمعه ۲۶ اسفندماه در پنج غرفه نمایشگاهی در گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، بندرترکمن و گز و سایر شهرستان های استان آغاز شده است.

مدیرکل تعاون روستایی گلستان ادامه داد: توزیع میوه‌های شب عید شامل پرتقال، سیب قرمز و سیب سفید است که با قیمت مصوب دولتی در مراکز فروش بهاره در گلستان عرضه می شود.

صالح المومنین اضافه کرد: این میوه‌ها شامل پرتقال به قیمت ۱۵ هزار تومان، سیب درختی قرمز به قیمت ۲۵ هزار تومان و سیب درختی سفید به قیمت ۲۸ هزار تومان است.

وی اضافه کرد: میوه های یادشده با نصب بنری مشخص در محل عرضه تحت نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی توزیع می‌شود.

کد خبر: 58642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =