برگزاری ۵۱ دوره آموزشی برای دهیاران استان قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: ۵۱ دوره آموزشی برای ۲۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان در سال جاری برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، لیلا غریب با اشاره به برگزاری ۵۱ دوره آموزشی برای برای ۲۱۳۷ نفر از دهیاران و کارکنان دهیاری‌های استان، اظهار کرد: یکی از رسالت‌ها و وظایف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف تقویت، توانمندسازی و توسعه منابع انسانی در حوزه مدیریت روستایی استان است که در سال جاری مجموعه مدیریت روستایی به تعداد ۱۶۵۰۰ نفر ساعت تحت آموزش قرار گرفتند.

وی در ادامه بیان کرد: دوره های مذکور در ۸ حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی، حقوقی و قوانین، مدیریت بحران، محیط زیست، فنی و عمرانی، مالی و اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، عمومی و اداری بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول در ادامه به سفرهای آموزشی، اشاره و تصریح کرد: یک سفر آموزشی برون استانی به استان اصفهان با حضور بخشداران، دهیاران و شوراهای بخش استان، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

غریب در پایان اضافه کرد: نیازسنجی آموزشی دهیاران و کارکنان دهیاری برای سال آینده انجام شده و تا پایان سال، تقویم آموزشی سال ۱۴۰۲ تهیه و تدوین خواهد شد که برای مجموعه مدیریت روستایی به تعداد ۳۲ عنوان دوره آموزشی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 58644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =