هیچ محدودیتی برای ورود انواع خودرو به کیش وجود ندارد

رئیس جامعه هتلداران کیش نقل قول منتشر شده از وی مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهایی مانند پراید و پیکان به کیش در ایام نوروز را تکذیب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا،مسح الله صفا ضمن تکذیب نقل قولی از وی مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهایی مانند پراید و پیکان به کیش در ایام نوروز، اضافه کرد: ما در کیش با افتخار میزبان همه اقشار و مردم عزیز کشورمان خواهیم بود.

وی افزود: تصمیم گیری در زمینه ورود خودروها به کیش با ستادنوروزی و همچنین شورای تامین کیش است و مصوبات ستاد نوروزی نیز توسط دبیر و مسئولان این ستاد اعلام می شود و در این زمینه مسئولیتی ندارم.

رئیس جامعه هتلداران کیش درباره حاشیه های ایجاد شده توضیح داد که خبرنگاری با من تماس گرفته و در میان صحبت ها و سوال های خود گفت تعدادی از خودروهایی که در نوروز گذشته وارد کیش شده اند به علت نداشتن تعمیرگاه در جزیره کیش دچار مشکل و معضل شده بودند و ناخواسته چند روز اضافه تر در کیش مانده بودند. نظر شخصی خود را گفتم و پیشنهاد دادم که بهتر است خودروهای فرسوده که قصد سفر به کیش را دارند معاینه فنی بگیرند.

وی ادامه داد: خبرنگار پرسید چه نوع خودروهایی؟ که در پاسخ گفتم رانندگان خودروهای قدیمی مانند پراید و پیکان بهتر است با گرفتن معاینه فنی به کیش تشریف بیاورند تا دچار مشکل نشوند.

صفا افزود: با اضافه شدن و ورود یک خودرو به کیش، حداقل یک اتاق از هتل های کیش بیشتر پر خواهد شد و بنابراین من با ۳۰ سال تجربه در زمینه گردشگری، این شناخت را دارم که هر چقدر بیشتر مسافر به جزیره کیش بیاید، به نفع هتل ها، رستوران ها و بازارهاست و دلیلی ندارد که بگویم جلوی ورود خودروها را به جزیره کیش بگیرید. آن هم در شرایطی که تعداد پروازها در حد مطلوبی نیست که بتواند هم ۲۰ هزار تخت هتل های کیش را پر کند و هم چند هزار واحد خانه های دوم مردم و هم خانه های شبانه یا همان خانه مسافرها را پر کند.

وی اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای ورود هیچ نوع خودرویی به کیش وجود ندارد مگر با تصمیم و اعلام ستاد سفرهای نوروزی کیش که مصوبات این ستاد نیز توسط دبیر و سخنگوی آن اعلام می شود.

وی ضمن تکذیب مجدد نقل قول ممنوعیت ورود خودروهایی مانند پراید و پیکان به کیش تاکید کرد که چنین حرفی را نزده است و برداشت اشتباه خبرنگار یا شیطنت باعث انتشار این مطلب شده است و اگر سوء تفاهمی در این زمینه پیش آمده است، رسما از همه مردم کشورم عذرخواهی می کنم.

کد خبر: 58651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =