افزایش ۹ درصدی ورود خودرو به گیلان

رئیس پلیس راه گیلان، از ورود بالغ بر ۵۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه به استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد رشد ۹ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ جاور صفاری، با بیان اینکه از ظهر امروز شاهد ورود مسافران به استان گیلان هستیم، اضافه کرد: با توجه به آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس از امروز، موج اول سفرها به استان گیلان آغاز شده است.

وی با اشاره به روان بودن ترافیک در محور ورودی جنوب استان - محدوده منجیل و رودبار، افزود: اگرچه ترافیک روان است، اما پیش بینی می کنیم که طی روزهای آتی بر حجم ورود خودروها به استان افزوده شود.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، از ورود بالغ بر ۵۴ هزار دستگاه وسیله نقلیه به استان طی شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد رشد ۹ درصدی ورود به گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

صفاری از جان باختن چهار نفر طی دو فقره تصادف جاده ای برون شهری طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: از دلایل اصلی بروز این حوادث سرعت و سبقت غیر مجاز است.

وی به رانندگان توصیه کرد از تعجیل و شتاب در رسیدن به مقصد و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی خودداری کنند و یادآور شد: قطعا برخورد پلیس با رانندگانی که رفتارهای پر خطر به ویژه سرعت غیر مجاز دارند، قانونی خواهد بود.

کد خبر: 58657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =