دیدار مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کردستان با خانواده ایثارگر

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث به همراه رؤسای درمانگاه قروه و اداره حراست و روابط عمومی مدیریت درمان با حضور درمنزل حجت‌الله دهقان از ایثارگران شاغل در درمانگاه شهدای قروه از وی تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی وامور فرهنگی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کردستان، دکتر شیرزاد قادرپوراقدم با اشاره به حضور یکپارچه مردمی در جبهه‌ها در طول ۸ سال دفاع مقدس، گفت: رشادت، ازخود گذشتگی شهدا و جانبازان و ایثارگران و حضور بی منت در جبهه باعث شکست دشمنان نظام شد و سودای استعمار ملت بزرگ ایران را نقش برآب کرد.

وی افزود: رشادت ایثارگران، نهال نوپای انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد و همین روحیه ایثارگری و مقاومت باعث شده که امروز مسئولان و مردم در امنیت کامل باشند و کشور عزیزمان به قدرت اول منطقه تبدیل شود. از این‌رو مسئولان باید قدردان زحمات ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس باشند.

حجت‌الله دهقان نیز با تشکر از دکتر قادرپوراقدم به بیان خاطراتی شیرین از دوره حضور خود در جبهه‌ها پرداخت. این بازدید با اهداء لوح تقدیر توسط مدیر درمان خاتمه یافت.

کد خبر: 58665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =