تجلیل از اداره کل بهزیستی فارس به عنوان دستگاه فعال در ایجاد اشتغال روستایی و عشایری

اداره کل بهزیستی استان فارس به عنوان دستگاه فعال در راستای ایجاد اشتغال روستایی و عشایری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، عبدالرحمن سلیم حقیقی، مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس گفت: از محل تسهیلات اشتغالزایی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ تعداد یک‌هزار و ۷۹۱ نفر اشتغال روستایی و عشایری توسط اداره کل بهزیستی فارس ایجاد شده است. در این راستا مبلغ بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به ۱۴۴ نفر و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به یک‌هزار و ۴۳۹ نفر پرداخت شده است.

او در ادامه افزود: به تعداد سه نفر از کارفرمایان که جامعه هدف روستایی بهزیستی فارس را مشغول به کار شده‌اند ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی پرداخت شده است و ۱۳۹ نفر هم از مشوق‌های بیمه‌ای سهم کارفرما و خویش فرمایی بهره مند شده‌اند.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس بیان کرد: تعداد ۲۳۸ نفر هم از مبلغ یک میلیارد و ۶۲۷ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض استاد شاگردی و سرمایه کارروستایی از اعتبارات دفتر توان بخشی مبتنی بر جامعه روستایی بهره‌مند شده‌اند و در راستای این اقدامات طی نشستی در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس و با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری فارس، مدیرکل و معاون مشارکت‌ها و مسکن بهزیستی فارس با اعطای لوح تقدیر توسط رستمی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیر کل بهزیستی فارس تقدیر شد.

کد خبر: 59887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =