بازدید وزیر کار از پروژه‌های عمرانی و مراکز ارائه خدمات تأمین‌اجتماعی در استان مرکزی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در پایان هفته گذشته برای پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در حوزه‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدید از پروژه‌های عمرانی و نظارت بر فرایند ارائه خدمات به مردم؛ به استان مرکزی سفر کرد در جریان این سفر از شرکت هپکو متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی، پروژه احداث درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی محلات و مرکز درمانی یادگاران امام خمینی (ره) شهرستان خمین بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان این بازدیدها با اشاره به اینکه استان مرکزی ظرفیت نقش‌آفرینی مثبت در تحقق شعار سال را دارد، ابزار امیدواری کرد در مسیر توسعه استان مرکزی شاهد طرح‌های جدیدی هستیم که به کاهش نرخ بیکاری در این استان کمک می‌کند.

وزیر کار به برنامه‌ریزی هپکو برای تولید ۸۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این اقدام عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال است و دولت، پشتیبان خرید ماشین‌آلات این مجموعه است و در این خصوص نباید نگرانی داشت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در بازدید از پروژه در حال احداث درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان محلات اعلام کرد این مرکز درمانی به‌عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی استان مرکزی خواهد بود که عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و منابع آن تامین شده و امید است در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و زودتر از این مدت، طرح تکمیل شده و بهره‌برداری شود.

عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تأمین‌اجتماعی محلات به مساحت ۲۵۵۰ متر در زمینی به مساحت ۷۰۷۰ متر، اسفند ماه سال گذشته همزمان با ۷۸ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی، آغاز شد. شهرستان محلات ۴۳ هزار بیمه‌شده و دارای پوشش بیمه‌ای حدود ۷۸ درصد است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان محلات از مجموعه ورزشی کارگران، خانه امید بازنشستگان و مجموعه خیریه سالمندان امام جواد (ع) نیز بازدید کرد.

مرتضوی همچنین در شهرستان خمین، پس از بازدید از بیت تاریخی امام خمینی(ره) به همراه استاندار استان مرکزی و جمعی از مسئولان محلی از درمانگاه تأمین‌اجتماعی یادگاران حضرت امام (ره) خمین بازدید کرد. شهرستان خمین ۶۰ هزار بیمه‌شده دارد و دارای پوشش بیمه‌ای قریب به ۶۰ درصد است.

کد خبر: 60092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =