کسب سهمیه جهانی و پاراآسیایی توسط  ۲ ورزشکار معلول گناوه‌ای

رییس اداره بهزیستی گناوه از کسب سهمیه جهانی و پاراآسیایی توسط ۲ ورزشکار معلول گناوه‌ای در مسابقات بین‌المللی انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، یدالله خرم‌نژاد گفت: سجاد نیک‌پرست و امیرحسین خسروانی، دو ورزشکار این شهرستان با درخشش در مسابقات بین‌المللی انتخابی تیم ملی در رشته دوومیدانی جانبازان و معلولان، موفق به کسب سهمیه جهانی و پاراآسیایی شدند.

وی در ادامه بیان کرد: امیر خسروانی در پرش طول با رکورد ۷/۰۵ متر ضمن کسب مقام اولی و مدال طلا و سجاد نیک‌پرست در پرتاب نیزه با رکورد ۶۳/۸۸ متر با کسب مقام دوم و مدال نقره، توانستند ورودی مسابقات جهانی و پاراآسیایی را کسب کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

خرم‌نژاد افزود: مسابقات جهانی دوومیدانی ای‌پی‌سی ۲۰۲۳ تیرماه امسال در پاریس و پاراآسیایی در همه رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولان مهر سال جاری در هانگژو چین برگزار خواهد شد.

رئیس بهزیستی گناوه گفت: این دو ورزشکار سابقه حضور و کسب مدال در رقابت‌های بین‌المللی را دارند و امیدوار هستیم در مسابقات آینده افتخار برای کشور بیافرینند.

وی به دیگر شرکت‌کنندگان در این مسابقات اشاره کرد و گفت: در مسابقات بین المللی انتخابی تیم ملی که در تهران در دو بخش بانوان و مردان برگزار شد، علاوه بر این دو ورزشکار، ورزشکاران بانوان اعزامی این شهرستان با کسب مدال‌های رنگارنگ خوش درخشیدند.

خرم‌نژاد بیان کرد: در روز اول و دوم مسابقات، لیلا عالیشاهی در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه به ترتیب با رکوردهای ۹/۶۳ و ۲۶/۷۴ متر مقام اولی و مدال طلا در بخش کم‌بینایان کلاس f۱۲ را به ارمغان آورد. همچنین هدیه فاضلی در پرتاب نیزه معلولان با رکورد ۱۹/۸۷ متر مقام اول و مدال طلا در کلاس f۴۱ را کسب کرد.

رئیس بهزیستی گناوه افتخار به دست آمده را به ورزشکاران و جامعه ورزش معلولان شهرستان تبریک گفت و بیان کرد: همواره درخشش ورزشکاران معلول شهرستان نشانی از شایستگی‌ها و توانمندی‌های غیرمردان و زنان این دیار است که شادی و سرور را به جامعه ورزش شهرستان به همراه می آورند.

کد خبر: 60175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =