اشتغال مهم‌ترین نیاز امروز کشور است

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در نشست هم‌اندیشی مدیران‌کل استانی وزارت کار گفت: راهبرد اصلی دولت سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است.

او با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، افزود: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد.

مرتضوی همچنین با اشاره به اینکه اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت کار در سال ۱۴۰۲ خواهد بود، بیان کرد: مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند.

وزیر کار مرجع رجوع مردم بودن برای حل و گره‌گشایی از مشکلات مردم را برای مدیران نعمت الهی دانست و گفت: درب اتاق مدیران استانی باید بدون تشریفات به روی مردم باز باشد.

او با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهوری بر تکریم کارگران، کارگران را یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند.

مرتضوی فساد را ظلم در حق‌الناس عنوان و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

کد خبر: 60423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =