مهلت ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر زنجان اعلام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی فعال برای شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۱۹ خرداد فرصت دارند تا نسبت به بارگذاری مدارک و مستندات خود اقدام کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، طیب جعفری با بیان اینکه در حال حاضر هزار و ۴۱۷ شرکت تعاونی در ۱۷ رشته در زنجان فعال است گفت: تعاونی‌های استان با ظرفیت اشتغال حدود ۱۷ هزار نفر در حال فعالیت هستند و بیشترین تعداد تعاونی‌های استان در رشته کشاورزی با ۴۳۲ مورد و خدمات با ۲۳۸ مورد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری حرکت و فعالیت تعاونی‌های استان به سمت حلقه‌های مفقوده ارزش‌آفرین به ویژه در بخش خدمات است، گفت: رسته‌های فعالیت در این‌باره شامل بازاریابی و تامین مالی است و ما تلاش داریم با هدایت تعاونی‌ها به این سمت زمینه ارزش‌آفرینی در آنها ایجاد شود.

جعفری با بیان اینکه تعاونی‌ها بستری مناسب برای توزیع متوازن ثروت و ارزش افزوده تولید در جامعه هستند، افزود: هفت درصد از میزان تولید ناخالص داخلی استان و کشور به تعاونی‌ها اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز فرآیند برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر سال ۱۴۰۱ در این استان خبر داد و بیان کرد: شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی فعال برای شرکت در این جشنواره در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بروزرسانی مدارک و مستندات و بارگذاری آنها در سامانه جامع بخش تعاون تا تاریخ ۱۹ خرداد جاری اقدام کنند.

کد خبر: 60504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =