هرمزگان رتبه ۵ کشور در حوزه مشاغل خانگی را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با تاکید بر پتانسیل‌های اشتغالزایی استان گفت: هرمزگان در حوزه مشاغل خانگی موفق شد رتبه ۵ کشور را کسب کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، معین وزیری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان بیان کرد: در جلسه مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور مقام عالی وزارت بر پیگیری مسائل محوری تاکید کردند.

وی افزود: یکی از این مسائل بحث اشتغال است. در حوزه اشتغال و ثبت اطلاعات آن در سامانه رصد، استان هرمزگان تعهد ۳۸ هزار شغل را داشت که ۵۱ هزار شغل معادل ۱۳۱ درصد نسبت به تعهد استان انجام شد.

رئیس شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار کارگران تاکید بر اشتغال فارغ‌التحصیل‌ها داشتند و وزیر نیز در جلسه اخیر به پیگیری مطالبه ایشان تاکید مضاعف کردند، تلاش ما این است که حداقل ۲۰ درصد تعهدات اشتغال سال ۱۴۰۲ در حوزه فارغ التحصیلان باشد.

وی افزود: هرمزگان در حوزه مشاغل خانگی موفق شد رتبه ۵ کشور را کسب کند و این در حالی است که استان در این حوزه و سایر بخش‌ها تا پتانسیل کسب رتبه اول را دارد و باید تلاش کنیم به این نقطه برسیم.

کد خبر: 60507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =