آخرین وضعیت پیشرفت پروژه پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی تبریز

مدیر پروژه پلی‌اتیلن سنگین HDPE به ظرفیت ۳۱۰ هزار تن پتروشیمی تبریز آخرین وضعیت این طرح را ارزیابی و اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از پتروشیمی تبریز، اسمعیلی، مدیر این پروژه درباره وضعیت پیشرفت پروژه پلی‌اتیلن سنگینHDPE به ظرفیت ۳۱۰ هزار تن پتروشیمی تبریز گفت: این طرح با پیشرفت ۴۸/۵ درصدی در حال اجرا است و فازهای مختلف مهندسی، تدارکات و نصب و ساختمان نیز به نوبه خود فعالند.

وی با بیان اینکه فاز مهندسی تفصیلی با پیشرفت ۹۲.۳ درصدی در مراحل پایانی خود قرار دارد، گفت: مدارک ۱st Issues نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است.

اسمعیلی درصد پیشرفت فاز تدارکات را هم معادل ۵۱/۴ درصد دانست و افزود: از مجموع ۱۲۴ MR به تعداد ۹۴ MR سفارش‌گذاری شده و بدین‌ترتیب کلیه تجهیزات ثابت سفارش‌گذاری شده است که خوشبختانه ساخت تعدادی از آن‌ها به اتمام رسیده و وارد سایت شده‌اند. همچنین تجهیزات حیاتی و دیر تحویل به تعداد ۱۷ MR است که MR۱۴ آن سفارش‌گذاری شده است.

مدیر پروژه پلی اتیلن سنگین در پایان گفت: بخش ساختمان و نصب دارای پیشرفت ۲۶/۳ درصدی است و عملیات سیویل به پیشرفت ۶۱/۷ درصدی وکارهای معماری به پیشرفت ۵۲/۷ درصدی و لوله کشی زیر زمینی به پیشرفت ۴۰.۲ درصدی رسیده اند و نصب مخازن هگزان با پیشرفت ۴۱/۶ درصدی در حال اجرا است.

کد خبر: 60512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =