صادرات ۱۹ واگن پلی‌اتیلن به ترکیه

رئیس امور گمرکی و حمل و نقل پتروشیمی تبریز از صادرات ۱۹ دستگاه واگن حاوی محصولات پلی‌اتیلن به ترکیه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از پتروشیمی تبریز، طی هفته گذشته این مجموعه شاهد بارگیری پر حجم محصولات حوزه داخلی و صادراتی بوده است. مهندس ناجی، رئیس امور گمرکی و حمل و نقل این مجتمع در این باره گفت: هفته جاری علاوه بر بارگیری محصولات داخلی، تعداد ۱۹ دستگاه واگن حامل محصولات پلی اتیلن را به مقصد کشور ترکیه صادر خواهیم کرد و کوشیده‌ایم با کاهش زمان ترانزیت و هزینه‌های حمل‌و نقل بین‌المللی، همراستا با سیاست‌های شرکت علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، به کشورهای حوزه CIS نیز با استفاده از ترانسشیپمنت محصولات در مبادی خروجی گسترش دهیم.

وی ادامه داد: در این راستا مقاصد جدیدی از جمله کشور ایتالیا در سال جدید به‌عنوان مقاصد صادراتی دیده شده است.

ناجی افزود: در راستای افزایش تعاملات سازنده با سازمان راهداری، جلسات متعددی برای بهینه‌سازی زمان بارگیری و انجام حمل و نقل در حداقل زمان ممکن صورت گرفته است.

رئیس امور گمرکی و حمل و نقل این مجتمع گفت: برای حفظ نقدینگی شرکت برای پرداخت حقوق ورودی و مالیات محمولات وارداتی اقدام به تودیع ضمانت‌نامه‌های بانکی با سررسید انتهای سال مالی کرده‌ایم که از این محل، امکان صرف نقدینگی در سایر بخش‌های توسعه‌ای شرکت فراهم شده است.

وی همچنین از برگزاری دوره های آموزشی و دوره‌های ضمن خدمت کوتاه مدت تخصصی برای کارکنان این مجموعه خبر داد و افزود: در این دوره‌ها و برخی راهکارهای مشابه اقدام به بررسی و ریشه‌یابی مشکلات و موانع کسب کار در حوزه‌های مربوطه می‌شود.

کد خبر: 60548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =