امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت لوازم خانگی پارس و دانشگاه آزاد

تفاهم‌نامه همکاری‌ دانش‌بنیان فی مابین شرکت لوازم خانگی پارس و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور اسماعیل زینالی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و فریبرز ظروفی، سرپرست شرکت لوازم خانگی پارس امضاء شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، در این نشست دو طرف ضمن بررسی زمینه‌های همکاری مشترک با یکدیگر گفتگو کردند. در این تفاهم‌نامه مقرر شد در زمینه‌های طرح پویش، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌افزایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برگزاری مسابقات طراحی، اجرای پروژه‌های توسعه‌ای صنعتی، اجرای طرح‌های پژوهشی، اجرای طرح‌های رفاهی، برگزاری رویدادهای علمی همکاری دوجانبه صورت پذیرد.

درهمین رابطه سرپرست شرکت لوازم خانگی پارس گفت: این تفاهم‌نامه و همکاری با موضوع ایجاد بسترهای مناسب برای بهبود و گسترش همکاری‌های حوزه صنعت و دانشگاه و تبادل تجارب و دانش فنی در حوزه‌های عملکردی به امضاء رسیده است.

از مفاد مهم این تفاهم‌نامه برگزاری رویداد فناورانه و انگیزشی (استارت‌آپ ویکند) است.

اتوماسیون صنعتی، به روز شدن خط تولید و همکاری‌های مشترک در زمینه کمک به جامعه و صنعت با توجه به شرایط تحریمی و توجه به رشد تولید از چالش‌های بررسی شده است که قرار است با همکاری میان دانشگاه آزاد و این شرکت از طریق امور دانش‌بنیان این چالش‌ها مرتفع شود.

کد خبر: 60576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =