متقاضیانی که پیش‌تر برای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند

اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیانی که پیشتر برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ثبت‌نام کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و درخواست آنان تا پایان سال ۱۴۰۲ در سامانه ثبت‌نام اینترنتی محفوظ است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه تاکید کرده‌ است: اولویت‌بندی پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی به «واجدان شرایط» بر اساس «میزان حقوق خالص دریافتی و مانده بدهی وام‌های سنوات گذشته» انجام می‌شود.

براین اساس، با توجه به تعداد بالای واجدان شرایط، امکان پرداخت به صورت یکجا فراهم نیست و با توجه به اعتبار تخصیصی از سوی بانک عامل، تسهیلات ضروری به شکل ماهانه و مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد.

در این اطلاعیه با اشاره به «متقاضیانی که به هر دلیلی در اسفند ۱۴۰۱ موفق به ثبت‌نام اینترنتی نشده‌اند» آمده است: صندوق بازنشستگی کشوری این امکان را فراهم کرده است که بازنشستگان در هر ماه و به صورت مستمر اقدام به ثبت‌نام کنند.»

برهمین اساس و با توجه به امکان ثبت‌نام مستمر وام در هر ماه، نتایج واجدان شرایط نیز به‌صورت ماهانه اعلام می‌شود.

نتایج ثبت نام واجدین شرایط دریافت وام ضروری در پایان هر ماه به متقاضیان اعلام خواهد شد و بازنشستگان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir از نتایج ثبت نام خود مطلع شوند.

با توجه به افزایش سقف تسهیلات ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ از سوی صندوق بازنشستگی کشوری به همین منظور ثبت‌نام این تسهیلات از ۶ تا ۲۸ اسفند سال گذشته انجام شد و تاکنون یک مرحله این تسهیلات نیز به بازنشستگان این صندوق اعطا شده است.

کد خبر: 60586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =