تاکید مدیرکل تعاون استان خوزستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در جلسه کمیته فنی تسهیلات اشتغالزایی استان بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزا و تسهیل‌گری بانک‌های عامل تاکید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان، صبح امروز نخستین جلسه کمیته فنی اشتغالزایی استان خوزستان به ریاست اصغر رشنودی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خوزستان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و نیز نمایندگان بانک‌های عامل استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه که با هدف نظارت و پایش طرح‌های اشتغالزا برگزار شد موضوعات مختلفی از جمله ارائه گزارش بانک‌های عامل درباره آخرین وضعیت طرح‌های در دست بررسی، آخرین وضعیت اعتبار از محل منابع بازپرداخت و همچنین گزارش دستگاه‌های اجرایی درباره آخرین وضعیت طرح‌های در دست بررسی بانک‌های عامل، مطرح و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این جلسه بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزا، رفع بروکراسی اداری، تسهیل‌گری بانک‌های عامل و شفافیت و نظارت دقیق، تاکید کرد.

کد خبر: 60600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =