تجلیل از کارکنان آموزش مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر

به پاس موفقیت در دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی، در مراسمی از کارکنان آموزش مدیریت‌درمان تامین‌اجتماعی استان تجلیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، در دهمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی که توسط انجمن علمی آموزش و توسعه منابع انسانی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد واحد آموزش مدیریت درمان تامین‌اجتماعی بوشهر موفق به کسب عناوین برتر در طرح توسعه شایستگی‌های رفتاری مدیران ستاد و خانه آرام من شد.

حسن اسماعیلی، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر در آئین تجلیل از کارکنان واحد اموزش که به پاس موفقیت در کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی برگزار شد گفت: رشد و توسعه در گرو آموزش سرمایه‌های انسانی است و بدون تردید مسیر موفقیت و بالندگی با آموزش مستمر و مداوم هموار می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش، پایه و اساس موفقیت هر مجموعه است و نقش موثری در ارتقاء و کیفیت‌بخشی اهداف و رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع دارد گفت: نقطه شروع تحول در هر سازمان کیفیت آموزش‌های ارائه شده است که منجر به توانمندسازی نیروی انسانی می‌شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر بر هدفمندسازی فعالیت‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: کارایی و اثربخشی برنامه‌های آموزشی باید با نیازسنجی دقیق آموزشی همراه باشد تا آموزش واقعی و مورد نیاز محقق شود.

در این مراسم مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر از تلاشهای کارکنان حوزه آموزش و خدمات آموزشی ارائه شده و همچنین موفقیت در کنفرانس ملی آموزش قدردانی و با اهداء لوح و هدایایی از آنها تجلیل کرد.

کد خبر: 60604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =