کسب رتبه عالی اداره کل تعاون استان هرمزگان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱

در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱ ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، استان هرمزگان رتبه عالی را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین‌وزیری با اعلام این خبر که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، بر اساس مجموع ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی کشور رتبه عالی را کسب کرده است بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های مضاعف و هماهنگی لازم در تمام حوزه‌های این اداره کل و همچنین تشریک مساعی و همکاری کارکنان متعهد در این مجموعه، شاهد کسب رتبه های برتر در ارزیابی های مختلف هستیم.

وی افزود: ارتقا سطح پاسخگویی، شفافیت و مشارکت در امور، بهبود خدمات رسانی، تسهیل مسیر ارائه خدمت به مردم، رشد بهره‌وری، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، تحقق ماموریت‌های وزارت متبوع، شاخص‌های عملکردی اختصاصی و عمومی، اجرای مقررات و دستورالعمل‌ها و سایر موارد تخصصی از جمله معیارهایی است که در عملکرد این ادارات در کشور از سوی وزارت متبوع جهت ارزیابی و اعلام رتبه در نظر گرفته می‌شود.

معین‌وزیری افزود: افتخار کسب رتبه عالی در سال ۱۴۰۱ برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان را تقدیم جامعه کار و تلاش استان می کنیم که در راه پیشبرد اهداف عالی وزارت متبوع، برای رضایت جامعه هدف و رشد و توسعه میهن عزیزمان همواره کوشش می‌کنند و یاری‌گر ما هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: طی سال جاری نیز تیمی متشکل از کارشناسان متخصص برنامه خودارزیابی را پیگیری می‌کنند تا عملکرد دستگاه‌های شهرستانی به خوبی ارزیابی شود.

کد خبر: 60609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =