تجهیز پایانه‌های فروشگاهی کرمانشاه برای استفاده یارانه‌بگیران در طرح ملی کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با مشارکت فروشگاه‌های بزرگ استان و شرکت‌های PSP و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در جلسه‌ای که به عنوان هم‌اندیشی با شرکت‌های PSP به‌عنوان پشتیبان پایانه‌های فروشگاهی در طرح کالا برگ الکترونیکی برگزار شد گفت: فروشگاه‌های بزرگ به ویژه تعاونی‌ها باید برای استفاده مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی و تامین ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار تجهیز شوند.

وی افزود: به دستور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تاکید استاندار کرمانشاه و با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی استان و همکاری اصناف، قرارگاه کالابرگ الکترونیکی استان در تجهیزات پایانه‌های فروشگاهی در سطح استان تشکیل شده است.

احمدی بیان کرد: قرارگاه‌های شهرستانی نیز به صورت مستقل به ریاست فرمانداران شهرستان‌های تابعه فعال و جلسات آموزشی با مشارکت مسئولین فروشگاه‌های بزرگ برگزار شده است تا شرایط و مقدمات بهره‌مندی هم استانی‌ها در استفاده از یارانه حمایتی دولت در تهیه ارزاق ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار فراهم شود.

وی در ادامه افزود: رویه بر این قرار است که با پیگیری فرماندار شهرستان‌های تابعه استان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار برای استفاده مردم از یارانه حمایتی تامین شود. البته این طرح هم اکنون در استان کرمانشاه در حال اجراست و برای ارائه خدمات بهتر در فروشگاه‌های شهرها به ویژه روستاها با نصب سامانه PSP در فروشگاه استان، امکان بهره‌مندی از آن فراهم می‌شود.

احمدی با بیان اینکه بر اساس اعلام مجری طرح کالابرگ الکترونیکی، تا پایان خردادماه امسال بیش از ۶۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل می‌شوند، گفت: اقلام جدید پروتئینی نظیر ماهی و حبوبات نیز پس از بررسی‌های لازم به لیست ۱۰ قلم کالای ارائه شده شامل شیر، پنیر سفید، ماست کم‌چرب، مرغ ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج با هر عنوان و برندی در این طرح اضافه خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه سرپرستان خانوارهای کرمانشاهی از طریق اپلیکیشن "شما" می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود را از طریق کالابرگ مشاهده کنند بیان کرد: فروشگاه‌ها در استان می‌توانند برای پیوستن به طرح کالابرگ الکترونیکی نرم افزار شما ( شبکه ملی اعتبار) را از طریق نرم‌افزارهای بازار، مایکت یا سایت فارا به نشانی https://sfara.ir/ دانلود کرده و فروشگاه خود را در این طرح ثبت کنند تا فهرست فروشگاهی متقاضی در اختیار شرکت های پرداخت قرار گیرد.

کد خبر: 60615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =