دیدار سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان با شهردار رشت

در نشست مشترک سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان با شهردار رشت، مسائل بیمه‌ای کارکنان این مجموعه مورد رسیدگی قرار گرفت و مطالبات سازمانی بابت حق بیمه‌های معوق، تعیین تکلیف شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، رحیم شوقی، شهردار رشت به اتفاق تعدادی از معاونین و کارشناسان این مجموعه با کیوان مرتضوی، سرپرست جدید این اداره کل دیدار و در نشستی صمیمانه به تبادل نظر در زمینه راهکارهای رسیدگی به مسائل بیمه‌ای کارکنان به ویژه بدهی‌های ناشی از حق بیمه‌های معوق به سازمان تامین‌اجتماعی پرداختند.

در این نشست با اشاره به وجوه مشترک دو مجموعه از قبیل عمومی بودن، ماهیت اجتماعی، درآمد هزینه‌ای بودن و لزوم تامین منابع بدون تکیه بر بودجه‌های دولتی، دامنه متنوع خدمات و گستره جامعه هدف، بر لزوم همکاری‌های متقابل و تقویت تعاملات تاکید شد.

گفتگو در زمینه تعیین تکلیف بدهی چند ده میلیاردی شهرداری و مجموعه‌های وابسته به آن به تامین‌اجتماعی از طریق مساعدت به شکل اقساطی و تشریح ضوابط و مقررات مربوطه جهت بهره‌مندی از فرصت بخشودگی جرائم بیمه‌ای برای واحدهای مشمول از مهمترین مباحث این نشست بود.

حسن کریمی کرنق، عضو شورای شهر رشت نیز در این نشست، شهردار و همکاران ایشان را همراهی کرد.

کد خبر: 60734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =